LeaderMind-uuden sukupolven tuottava esimies-simulaatiopeli

Leadermind on maailman ensimmäinen hyötypeli, joka simuloi johtamiskäyttäytymisen vaikutusta yrityksen liiketoimintaan.

Aloitimme projektin alusta asti, ensimmäisenä brändäyksestä. Päädyimme ”LeaderMind” -nimeen, joka edustaa tuotearvoja mahdollisimman hyvin.

Seuraava askel oli luoda maskotti robotti nimeltä AIMO. Graafinen suunnittelijamme piirsi ystävällisen robottihahmon, joka kuvastaa avustajaa, jonka jokainen pomo / johtaja haluaa!

Sivusto rakennettiin WooCommerce-verkkokaupan muodossa, josta kävijät voivat ostaa LeaderMind-ohjelmiston ja työpajoja.

Kehittäjämme työskentelivät käyttöliittymän ja käyttäjäkokemuksen parissa LeaderMindin luomiseksi, joka on tekoälypohjainen kehittynyt ohjelmisto, jonka avulla voit simuloida yli 30 parasta johtamistapaa, valmiita skenaarioita tai omia esimerkkejä. LeaderMind on yhteensopiva tietokoneen ja tablettien kanssa.

Avaa LeaderMind

Projektia tekemässä

esimies-simulaatiopeli

Case LeaderMind

Aloitimme projektin alusta asti, ensimmäisenä brändäyksestä. Päädyimme ”LeaderMind” -nimeen, joka edustaa tuotearvoja mahdollisimman hyvin.Seuraava askel oli luoda maskotti robotti nimeltä AIMO. Graafinen suunnittelijamme piirsi ystävällisen robottihahmon, joka kuvastaa avustajaa, jonka jokainen pomo / johtaja haluaa!

Case Taklab

Taklab -Tampereen asbesti- ja kuitulaboratorio Oy- on kotimainen perheyritys, joka tekee laboratorioissansa monipuolisesti asbesti ja haitta-aineanalyyseja sekä mikrobiologisia asumisterveydellisiä tutkimuksia Tampereella, Helsingissä ja Jyväskylässä.

Case Art Pulse

Spawn and combine shapes, colors, and freehand painting to sync them seamlessly into the background music.

Case Cave Digger

Cave Digger is a mining adventure game, which takes place in a small town of an alternative Western universe full of mystery, dark humor and full of experimental tools for the brave miners!

Case Yrityskylä

Yrityskylä on peruskoulun kuudensille ja yhdeksänsille luokille suunnattu yhteiskunnan, talouden, työelämän ja yrittäjyyden oppimiskokonaisuus. Maailman parhaana koulutusinnovaationa palkittu Yrityskylä on kehitetty Suomessa ja tavoittaa yli 70 000 oppilasta lukuvuoden aikana.

Case PlayGain

Tuottava esimies tarjoaa digitaalisen oppimisalustan esimiestaitojen kehittämiselle ja liiketoiminnan tulosparannukselle ilman kustannusleikkauksia. Peli käyttää hyväksi uusimpaan tieteelliseen tutkimukseen perustuvaa mallia, jonka avulla työelämän laadun parannuksen vaikutukset näkyvät suoraan yrityksen tuloksessa.