LeaderMind-uuden sukupolven tuottava esimies-simulaatiopeli

Leadermind on maailman ensimmäinen hyötypeli, joka simuloi johtamiskäyttäytymisen vaikutusta yrityksen liiketoimintaan.

Aloitimme projektin alusta asti, ensimmäisenä brändäyksestä. Päädyimme ”LeaderMind” -nimeen, joka edustaa tuotearvoja mahdollisimman hyvin.

Seuraava askel oli luoda maskotti robotti nimeltä AIMO. Graafinen suunnittelijamme piirsi ystävällisen robottihahmon, joka kuvastaa avustajaa, jonka jokainen pomo / johtaja haluaa!

Sivusto rakennettiin WooCommerce-verkkokaupan muodossa, josta kävijät voivat ostaa LeaderMind-ohjelmiston ja työpajoja.

Kehittäjämme työskentelivät käyttöliittymän ja käyttäjäkokemuksen parissa LeaderMindin luomiseksi, joka on tekoälypohjainen kehittynyt ohjelmisto, jonka avulla voit simuloida yli 30 parasta johtamistapaa, valmiita skenaarioita tai omia esimerkkejä. LeaderMind on yhteensopiva tietokoneen ja tablettien kanssa.

Avaa LeaderMind

Projektia tekemässä

esimies-simulaatiopeli

Case LeaderMind

Aloitimme projektin alusta asti, ensimmäisenä brändäyksestä. Päädyimme ”LeaderMind” -nimeen, joka edustaa tuotearvoja mahdollisimman hyvin.Seuraava askel oli luoda maskotti robotti nimeltä AIMO. Graafinen suunnittelijamme piirsi ystävällisen robottihahmon, joka kuvastaa avustajaa, jonka jokainen pomo / johtaja haluaa!

Case Taklab

Taklab -Tampereen asbesti- ja kuitulaboratorio Oy- on kotimainen perheyritys, joka tekee laboratorioissansa monipuolisesti asbesti ja haitta-aineanalyyseja sekä mikrobiologisia asumisterveydellisiä tutkimuksia Tampereella, Helsingissä ja Jyväskylässä.

Case Känkky päättäjä

Känkky Päättäjä on viritelty versio usein nähdystä randomina vaihtoehdoista yhden valinnan tekevästä sovelluksesta. Kirjaa vaihtoehdot sovellukseen ja anna niiden kisata keskenään.

Case Hyllyapuri

Apteekkien hyllyttäjiä varten kehitetty selainpeli, missä tarkoituksena on saavuttaa optimaalinen hyllytys markkinaosuuksien pohjalta.

Case Focaria

Focaria on automatisoitu tilaus- ja laskutusjärjestelmä joka säästää arvokasta aikaa, sekä vapauttaa resursseja enemmän tärkeisiin asioihin hektisessä pitopalvelumaailmassa.

Case Terapeuttitalo

Terapeuttitalo on Pohjois-Suomalainen, matalan kynnyksen psykoterapia- ja mielenterveyspalveluihin erikoistunut keskus.

Case Yrityskylä

Yrityskylä on peruskoulun kuudensille ja yhdeksänsille luokille suunnattu yhteiskunnan, talouden, työelämän ja yrittäjyyden oppimiskokonaisuus. Maailman parhaana koulutusinnovaationa palkittu Yrityskylä on kehitetty Suomessa ja tavoittaa yli 70 000 oppilasta lukuvuoden aikana.

Case PlayGain

Tuottava esimies tarjoaa digitaalisen oppimisalustan esimiestaitojen kehittämiselle ja liiketoiminnan tulosparannukselle ilman kustannusleikkauksia. Peli käyttää hyväksi uusimpaan tieteelliseen tutkimukseen perustuvaa mallia, jonka avulla työelämän laadun parannuksen vaikutukset näkyvät suoraan yrityksen tuloksessa.

Case Känkky.fi

MeKiwin sisäisenä pienprojektina toteutettu känkkykartasto on talkoovoimin toteutettu legendaarisen kaenkky.com:n nykyaikaistettu versio. Palvelulla paikannetaan eri ravintoloita Oulussa ja lähiseudulla kartan avulla.